رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

رادمان جون

اتفاقات خوب

1393/3/7 17:53
نویسنده : مامان منصوره
753 بازدید
اشتراک گذاری

روز هفتم بهمن ماه سالگرد ازدواج من وپدرت بود امسال تنها سالی بود که برای این روز خوب هیچ برنامه ریزی نکرده بودم ،تو دلم دایم خودم رو سرزنش میکردم که ای کاش امسال که رادمان عزیزم هم هست یه جشن میگرفتم وقتی پدرت اومد خونه یه جشن سه نفره شاد بدون تشریفات ترتیب دادیم ،وقت شام خوردن احساس کردم چیزی داخل دهانته خواستم که خارجش کنم متوجه شدم دندون درآوردی به پدرت گفتم فکر کنم خدا بهمون هدیه داده بالاخره کلی خوشحال شدیم وبه همه کسایی که منتظر بودند خبر دادیم،خدا روشکر

92/11/9 باحالت شنا شبیه جهیدن یا پرت کردن ،خودت رو به وسایلی که دوست داری میرسونی

92/11/11 برای اولین بار دنبال پدرت با روروئک رفتی و وقتی پدرت رفت بیرون وشما رو نبرد از کنار در تکان نمیخوردی وهرچی هم دورت میکردم برمیگشتی و مچسبیدی به در

92/11/12 اولین بیسکویت زندگیت رو خوردی

92/11/14 اولین برنج زندگیت رو خوردی

92/11/14 اولین برف زندگیت بود حاضر نشدم حتی شما رو داخل بالکن ببرم  خاله زهرا هم خیلی اصرار کرد که ببرمت برف ببینی میگفتم باشه ونبردمت به خدا خیلی سرد بود عزیزدلم میترسیدم سرما بخوری

92/11/18 خیلی زود از دیدم خارج میشدی طوری که غافلگیر میشدم و مجبور شدم دست از کار بکشم

92/11/20 روی دست وپات حالت چهار دست وپا میایستادی انگار میخواستی چهار دست وپا بری

92/12/9 دندان دومت کنار دندان اولی جوانه زد

92/12/9 اولین خودکاری شدن دستت

92/12/9 اولین پله زندگیت رو بالا رفتی انشالله پله های خوشبختیت رو بالا بری عزیزتر از جانم

92/12/17 گاهی اوقات بعد از سینه خیز چهار دست وپا میری

 

با شروع سال 93 گاهی اوقات میگی دددددد گاهی اوقات خیلی کم پیش میاد میگی : ما وبعضی وقتها هم میگی :م م نمیدونم منظورت از تکرار این کلمات چیه ودیگه چهار دست وپا میری و پله کوتاه رو هم رد میکنی ومیری بالا عزیز دلم ،خدا روشکر

93/1/16  وقتی موزیک پخش میشد یکی از دستهات رو با خجالت ولبخند میچرخونی در واقع اولین رقص زندگیت بود
 


 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله فرزانه
12 بهمن 92 13:31
خواهرم سالگرد ازدواجتون مبارک میدونم امسال با همه سالها فرق داره ایشالا همیشه در کنار هم باشید با رادمان زندگیتون بهتر و بهتر بشه (ایشالا)
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خواهر عزیزم امیدوارم بزودی زود شما هم نی نی دار بشید منم جبران کنماینم عکس شما ونی نی وآقا میثم گل گلاب
خاله فاطمه
12 بهمن 92 13:35
رادمانم پسر خوشتیپ قربونت برم با اون دندونت فسقلی.مبارکه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله خوب ومهربونم
خاله فاطمه
12 بهمن 92 13:36
خواهرم سالگرد ازدواجت مبارک باشه.ایشاا... همیشه کنار هم خوش باشید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خیلی ممنون که به ما سر میزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد