رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

رادمان جون

خونه خاله زهرا

1392/9/5 15:16
نویسنده : مامان منصوره
671 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه مامان ملیح زنگ زد گفت فردا میایی بریم خونه خواهرت گفتم اگه هوا سرد نباشه میام بالاخره دوشنبه صبح 4/9/92 دیدم هوا خیلی سرد نیست گفتم دنبال من هم بیایید ساعت 11 ظهر رسیدیم خونه خاله زهرا (من  شما مامان ملیح  دایی علی  خاله مونا ) خاله فرزانه هم بعد از ما اومد و خانواده خاله فاطمه هم بعد از ظهر اومدند جای زندایی ویدا خیلی خالی بود هی بوست کنه من قر بزنم البته خاله زهرا عوض همه هی بادکش مینداخت مریم هم که مثل همیشه هی بوس میکنه و میگه این دیگه اخریشه راستی آقا مصطفی دوست دایی علی برات یه آلبوم خوشگل خریده بود دستشون درد نکنه اینم عکس شما تو خونه خاله زهرا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرزانه
5 آذر 92 22:55
قربون اون نگاه قشنگت جیگر خوردنی
نادیا
9 آذر 92 18:34
اخ که فدات بشم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد