رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

رادمان جون

آب هویج خوردن پسرگلم قبل از پایان شش ماهگی

1392/9/20 0:25
نویسنده : مامان منصوره
265 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم: دیروز طبق معمول رفته بودیم خونه مادربزرگت . مامان ملی دستور داد که یه مقدار آب هویج بده این بچه بخوره  منم که نمیخواستم این کار رو انجام بدم رفتم و به اندازه سه قطره آب هویج آوردم ولی متاسفانه خاله فرزانه خود شیرین (البته پسرم ببخشید که از بعضی اصطلاحهاتی که نباید استفاده میکنم چون میخوام شما بتونی جو رو تصور کنی ) جیغ جیغی راه انداخت که این دیگه چیه چرا انقدر کمه منم خودم رو زدم به اون راه که نمدونم چی میگی  بالاخره رفتم و یه مقدار دیگه هم آوردم شما هم که همیشه طرفدار اونهایی میخوردی و ملچ ملوچ میکردی فقط خوبیش این بود که مقدار زیادی از آب هویج رو ریختی روی پیش بندت خدارو شکر این هم عکساش که برای پدرت گرفته بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرزانه
20 آذر 92 14:05
نوش جونت عزیزم عشقم بوس بوس ازاون صورت هویجیت
مامان منصوره
پاسخ
خاله عاشقتم
نادیا
29 آذر 92 23:39
الان اینکه از هرچی هویج خوشمزه تره
مامان منصوره
پاسخ
خیلی خوشحالم که اینو شنیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد