رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

رادمان جون

عکس العمل شما در مقابل بازی بچه ها

1392/9/24 1:24
نویسنده : مامان منصوره
268 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 22/9/92 آش نذری شما رو خونه مامان ملی پختیم همه بودند آخر شب نیما ومانی به شوخی با هم دعوا میکردند شما هم جیغ میکشیدی ولی گریه هم نمیکردی عکس العملت برای همه جالب بود راستش بخوای من وپدرت هم خیلی خوشحال بودیم چون پسرمون خدارو شکر داره بزرگ میشه

http://night-skin.com/blogcode/tasvir-zibasazi/upimg/aviz/Night-Skin-Com-557.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهار مهرنگار
24 آذر 92 2:10
منصوره جوناین جور که معلومه رادمان خیلی باهوشه.خدا حافظش باشه .آش نذری هم قبول باشه جای منم خالی می کردی اخه من شکمو هستم و عاشق آش. نوش جونتون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم دفعه بعد هر وقت آش بپزم با شما حتما هماهنگ میکنم تا یه جوری به دستتون برسونم
خاله فرزانه
25 آذر 92 0:26
من قربون اون نگاهت اون لباست اون تیپه قشنگت اون کوله پشتی شیکت بشم جیگر دلم میخواد بخورمت
مامان منصوره
پاسخ
خاله فرزانه عاشقتم
نادیا
29 آذر 92 23:36
وای خدا اینو ببین با اون کوله پشتیش
مامان منصوره
پاسخ
مامانم برام خریده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد