رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رادمان جون

تولد مادر

1392/12/28 17:51
نویسنده : مامان منصوره
513 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد من بود که با پدرت قرار گذاشتیم به احترام زندایی ویدا جشن نگیریم ولی پدرت ما رو سورپرایز کرد وزندایی ویدا ودایی علی وخاله مونا ومامان ملیح وبابا رضا لطف کردند و اومدند خونه ما اتفاقهای خیلی خوبی افتاد یکیش این بود که وقتی مامان ملیح شما رو روی شکم میخوابوند وقتی خسته میشدی کاملا میچرخیدی و به پشت میخوابیدی به نظرم این یکی از قشنگترین هدیه هایی بود که تا به حال گرفته ام

 

اینم از لطف خانواده مادری که تا چشم مامان و دور میبینند دل و روده شما رو جابجا میکنند تا به قول خودشون شما مرد بار بیایی هر چی هم مامان منصوره جیغ میکشه و خواهش میکنه فایده ای نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرزانه
4 دی 92 14:45
اخه خواهر من این چه کاری با من میکنی اخه دلم اب شد قربون اون نگاه شیرینت بشم جیگر دلم میخواد بخورمت قربون تو بشم با اون فیگور خوشکلی که با دایی علی گرفتی
مامان منصوره
پاسخ
تا توباشی خودت لوس نکنی میگیم بیا یعنی بیا
خاله فرزانه
4 دی 92 14:47
خواهر خوبم تولدت مبارک مثلا تولد شماس پس خودت کوشی
مامان منصوره
پاسخ
یادم نبود خودمم عکس بندازم
پریسا
4 دی 92 22:00
تولدتون مبارک سال بسیار خوبی داشته باشین.به ملیکام سربزنین
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم چشم
مامان امیر ارسلان
9 دی 92 10:46
منصوره جون تولدت مبارک ایشالله صد سال سایت بالای سر دارمان جون باشه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
پرهام ومامانش
12 دی 92 13:04
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد