رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

رادمان جون

تولد یه همبازی پر و پا قرص

1392/10/18 22:22
نویسنده : مامان منصوره
274 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 10/10/92  بالاخره مهرسا جون چشمهای خوشگلش به این دنیا باز کرد مهرسا جون متعلق به یه خانواده پر انرژیه (ماشالله) به خاطر همین موضوع من خیلی خوشحالم چون یه باره دیگه خاله شدم وهم اینکه پسر نازم همبازی پیدا کرد  پسر خوشگلم :همین که به ماخبردادند مهرسا به دنیا اومده باپدرت و خاله مونا رفتیم بیمارستان پیامبران دیدن خاله ودختر خاله نازت تازه شما کلی هم تیپ زده بودی  عکسا شو حتما برات میذارم بعد از اونجا  رفتیم خونه خاله زهرا ولی وقتی برگشتیم خونه متوجه شدم شما تب داری تاصبح من وپدرت نخوابیدیم و پدرت هم نتونست بره سرکار چون من تنها بودم وهمه رفته بودند پیش مهرسا جون طبق معمول مامان منصو ره اشک میریخت وپدرت هم شما رو نوازش میکرد خیلی بیقرار بودی اصلا از بغل من و پدرت پایین نمی اومدی در عرض دو ساعت شما رو پیش دو تا دکتر بردیم اول رفتیم بیمارستان آتیه وبعد هم رفتیم مطب آقای دکتر جهان الان که این مطلب مینویسم ساعت 5 صبح پنج شنبه است راستش بخواهی اصلا حوصله وبلاگ نویسی رو هم نداشتم بیماری شما حسابی من وپدرت رو به هم ریخته ولی مینویسم تا بتونم بالای سرت بنشینم عزیزتر از جانم امیدوارم همیشه سالم وخوشبخت باشی عشق مامان راستی چون مامان ملیح نبود حاج خانم و دایی محمد (مادربزرگ من وداییم ) خیلی پیگیر بیماری شما شدند ازشون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر ارسلان
13 دی 92 10:22
منصوره جون مبارکه از طرف من به مامان مهرسا هم تبریک بگو
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خوشحالم که به ما سر میزنید متشکرم
خاله فرزانه
13 دی 92 14:48
رادمان جونم بهت تبریک میگم که بالاخر هم بازیت به دنیا اومد عزیزم دوتاتون و دوست دارم من قربونت برم با اون عینک خوشکلت با اون تیپ قشنگت وقتی اون عکست که عینک روی چشمای قشنگت هست و دیدم فکر کنم از خوشحالی یه چنتایی تو سرو کله خودم زدم عزیزم یکم هم گریه کردم از بس دوست دارم ببخشید طولانی نظر دادم دوست دارم یه دنیا
مامان منصوره
پاسخ
خاله جون دوستت دارم یه دنیا
je30
15 دی 92 18:18
سلام گلم .....خوندمت گل پسرت ماهه ماشالا یه سری به دخملک منم بزن
مامان منصوره
پاسخ
سلام مرسی که بهمون سرزدید حتما چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد