رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رادمان جون

جشن دندونی رادمان جون

1392/12/2 1:37
نویسنده : مامان منصوره
2,001 بازدید
اشتراک گذاری

درتاریخ 22 بهمن سال نودودو جشن دندونی شما رو برگزار کردیم البته زمان جوانه زدن دندانت 92/11/7 بود ما از همون روز سفارشها رو شروع کردیم اما تا حاضر شدن سفارشها وبرگزاری آزمون کارشناسی ارشد بعضیها که اسمشون نمیبرم جشن شما بالاخره بیست ودوم برگزار شد من وپدرت تصمیم گرفتیم یه جشن کوچولو بگیریم تا شما اذیت نشی وبهت خوش بگذره ،برای خوش گذشتن به شما کار من به نذر ونیاز رسیده بود که خدا روشکر نذرم بر آورده شد ونه تنها به شما بلکه به همه خوش گذشت یه تعدادی عکس برات میذارم امیدوارم در آینده که عکساتو میبینی وخاطراتش میخونی ومیشنوی بپسندی عزیزدلم در ضمن توی جشن دندونی شما بازی ومسابقه وجایزه هم بود که جشن رو شادتر وپر هیجان وجذاب کرده بود

 

اینم از راهنمایی مهمانهای عزیز

در ورودی وخوش آمد گویی به مهمانها

واین هم تزیین سقف که زندایی ویدا ونادیا جون زحمتش کشیدند البته ایده خودم بود وواقعا خوشگل شده بود همه مهمانها خیلی خوششون اومده بود وکلی ازش عکس انداختند

وبعد هم مهمترین بخش جشن که محل Dance بود که بیچاره واقعا پوستش کنده شد،به محض رفتن مهمانها وارد سطل زباله شد وازهمه جالبتر این که فردای اونروز وقتی برای تشکر با مهمانها تماس میگرفتم همه حال این بخش رو مپرسیدند ووقتی میفهمیدند تشریف برده توی سطل زباله کلی ناراحت میشدند

وچون همه مهمانهای عزیزم این قسمت جشن رو بیشتر ازهمه دوست داشتند عکسای بیشتری میذارم تا لذت ببرند

و این هم میز عصرانه که توی این عکس هنوز کامل نشده بود فقط برای یادگاری برات میذارمش

ویکی دیگه از قسمتهای پر طرفدار این مراسم میز چای بود

مابین مراسم رقص قطاری رو انجام دادیم که بدت نیومد ودرآخر مسابقه موزیک وصندلی رو اجرا کردیم که خیلی پر هیجان وجذاب بود وبعد هم به همه شرکت کنندگان آبنبات چوبی هدیه دادیم

اینم از عکس هدیه ها که بغل آقا خرسه است

دو تا از عکسای کوچولوترین مهمانها رو برات میذارم وتمومش میکنم برای دیدن عکسای بیشتر برو سراغ آلبوم آبی رنگ جشن دندونی ات

ایشون مهرسا جون عزیزدل خاله است

واین خانم محترم سانیا عزیز  هستند ،مثل یه فرشته آروم ومهربون

ببخشید این دوتا عکس جا مونده بود (کادوهای خوشگلت ) دست همگی درد نکنه امیدوارم بتونم براشون جبران کنم

و درضمن از همه دوستانی  که با سرزدن به وبلاگ ونظرات خوبشون در نوشتن خاطرات پسرم به من کمک میکنند واقعا ممنونم ببخشید که طولانی شد

 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

خاله فرزانه
24 بهمن 92 1:08
رادمان جونم جشن دندونیت مبارک باشه من که قبل و بعد و همون روز جشن خیلی خسته شدم ولی چون عاشق تو هستم اصلا خستگی برام مهم نبود فقط فقط خودت جیگر یه دنیا دوست دارم خوشکل خوش تیپ مهربون همیشه بوسیدنت ودیدنت به من هرامش میده
مامان منصوره
پاسخ
خاله جونم ببخشید که مامانم خیلی اذیتت کرد انشالله نی نی ات به دنیا اومد شما مامان منو اذیت کن درضمن آرامش نوشتی هرامش
خاله فرزانه
24 بهمن 92 1:11
راستی رادمان جون مامان وبابات هم خیلی زحمت کشیدن وخیلی هم خوش سلیقه هستن خوش به حالتتتتتتتت
مامان منصوره
پاسخ
هر کی ندونه خاله جون من میدونم شما چقدر خاله خوب ومهربون ودلسوز و..... وخوش سلیقه ای هستی ومرسی که با همه بد اخلاقیهای مامانم همیشه کنارم هستی وتنهامون نمیذاری
مامان ملیحه
24 بهمن 92 19:21
خیلی خوشحال شدم عکسای قشنگتو دیدم.انشاالله عروسیت گل منعاشقتم ملیح جون تا آخر دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
علیص ویدیل
24 بهمن 92 19:28
ای جونم نابغه قرن منودایی جون من نقش من در جشن شما نقش مهمی بود بنده به عنوان راننده مهماناتون ایفای نقش می کردم وزندایی به عنوان آشپز و تزیین کننده ایفای نقش کردن>انشالله دکتری
مامان منصوره
پاسخ
هههههههه اون کلمه رو پاک کردم من نابغه قرنم درضمن از زحمات دلسوزانه دندایی ودایی علی عزیزم متشکرم انشالله عروسیتون میترکونم
مونا
24 بهمن 92 20:13
عاشقتم رادمان چقدرتوشیرینی دست مامانت دردنکنه خیلی روزخوبی بود بوووووووووووووس
مامان منصوره
پاسخ
خودمونیم با اون کنکورت وشغلت حسابی از زیر کار در رفتی ولی نمیدونم چرا انقدر شیرینی هر کاری هم میکنی نه فقط من بلکه مامانم هم عاشقت
شکيلا ومريم و مهرسا
24 بهمن 92 22:35
رادمان جونم جشن دندونيت مبارک خييييييييييييييلي به ما خوش گذشت واين اولين جشن سه نفره مابود شيرينکم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دختر خاله های خوشگلم درضمن اولین جشن سه نفره شما هم مبارک
مامان امیرارسلان
25 بهمن 92 0:37
آقا کوچولوی. خوش تیپ دندون. مبارک دست مامانی درد نکنه که کاربردهای خیلی قشنگه همه چی عالییییییییه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونم مواظب امیرارسلان جونم باشید هر روز میام بهش سر میزنم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 بهمن 92 9:55
وای عزیزم جشن دندونیت مبارک باشه بسلامتی دراومدن مرواریدهای قشنگت مبارک باشه انشاءا.. 120 سال از این مرواریدها استفاده بکنی با سلامتی و خوشبختی در کنار مامی و بابایی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونم که انقدر دعاهای خوب برام کردی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 بهمن 92 9:57
وای چه جشن دندونی با شکوه و هیجان انگیزی آفرین به این مامی با سلیقه و هنرمند و کدبانو آفرین آفرین من عاشق اینطور مامی ها هستم که به همه چی اهمیت میدن و توجه می کنند همه چی خیلی خیلی عالی بود و در حد لیگ برتر انشاءا.. دوماد بشه گل پسر قند عسل
مامان منصوره
پاسخ
وای مرسی خیلی خوشحالم چنین نظری دارم هورا
نادیا
27 بهمن 92 19:25
عزیز دلم مبارکت باشه...جشن فوق العاده ای بود ایشاا... همیشه خندون و شاد باشی پسر خاله ی یکی یدونم راستی با اجازتون عکسای این خوشتیپو تو فیس بوک گذاشتم[پاسخ مرسی دختر خاله نازم شما هم خیلی زحمت کشیدید خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته این ماله خودتاینم ماله خالمحتما بهش برسون مرسی
je30
30 بهمن 92 12:46
وووویییییییییییییی.....مبارک باشه رادمان خان ...معلومه که دیگه مردی شدی واسه خودت......عجب جشنی...ای مامانی بی معرفت پس منودخملم چی؟...چرادعوتمون نکردی؟؟؟!!!!...موچ موچی واسه رادمان جونم
مامان منصوره
پاسخ
وای ببخشید انشالله جشن تولدش دعوتتون میکنم مرسی که سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد