رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رادمان جون

تالار دیپلماتیک

1392/11/11 20:53
نویسنده : مامان منصوره
443 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 92/11/11 ازطرف محل کار پدرت دعوت شده بودیم به تالار دیپلماتیک ،اولش خیلی خوب وآروم بودی یک ساعتی که گذشت شروع کردی به گریه کردن دقیقا تو همون ساعت  اونجا پراز سوژه های خوشگل برای لذت بردن شما بود ولی من تمام تلاشم رو کردم که شما استفاده کنی اما فقط گریه میکردی مثلا پنگول اومده بود آقای اخشابی اومده بودند و خیلی گروههای خوب دیگه .اصلا نذاشتی ازت عکس بگیرم .

این آقا هم که شما رو بغل کردند مربوط به گروه دستان هستند خیلی آقای مهربونی بود دید شما گریه میکنی شما روبغل کرد  یک لحظه ساکت شدی و دوباره شروع کردی به گریه بعدش هم خوابیدی  همه گروهها وسوژه های خوشگل که رفتند یعنی موقع ناهار بیدار شدی سوپت رو خوردی وخداروشکر سر حال شدی وشروع کردی به خندیدن

ایشون جناب آقای سردار بتولی هستند که موقع گریه شما رسیدند و کلی شمارو نوازش کردند

الهی من قربونت برم  پسر خوشگلم  مامان وبابا عاشقتن

پسندها (1)

نظرات (9)

مونا
11 بهمن 92 19:20
الهی قربونت برم من خاله
مامان منصوره
پاسخ
خدا نکنه خاله خوشگلم
زهرا و زکریا
11 بهمن 92 19:53
سلام کوچولوی دوست داشتنی و مامان مهربونت میشه بپرسم رادمان معنیش چی میشه؟
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم که به ما سرزدید رادمان یعنی سخاوتمند ،بخشنده یه معنی دیگش جوانمرد
مامان امیر ارسلان
12 بهمن 92 11:24
واااااااااای چه پسر خوش تیپی منصوره جون حتما براش اسفند دود کن خیلی ناز شده
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم شما همیشه نسبت به ما محبت دارید ممنونم
خاله فرزانه
12 بهمن 92 13:27
من عاشقتم جیگر قربون اون قیافیه قشنگت بشم که روز به روز خوشکلتر میشی رادمان جونم بوس بوس و یه دنیا بوسه دیگه
مامان منصوره
پاسخ
خاله عاشقتم
باباي مهرساجون
12 بهمن 92 20:26
بزنم به تخته خيلي خوشتيپ بود خسسسسسستسسسسس رادمان جونم.خيلي خيلي مراقبش باش اسفند واسه پسر خيلي خوشتيپ دود کن
مامان منصوره
پاسخ
وای مرسی لطف دارید شما مرسی که به ما سرزدید
مامان بهار،مهرنگار
13 بهمن 92 19:20
نازی.گاهی پیش میاد.همیشه خوش باشی دوست خوبم.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 بهمن 92 10:00
منصوره جون از زمانیکه مامان شدم آرزو دارم که برم یه رستوران یا کافی شاپ با همسرم با خیالی راحت یه غذا یا نوشیدنی بخوریم ولی اگه امیرمحمد را ببریم که عمراً 15 دق بشینه اگرم هم نبریم که بهمون خوش نمیگذره زود باید برگردیم بخاطر همین از خیرش گذشتیم که من پارسال رفتم قشم توبه کردم اصلا نتونستم خرید برم با نی نی کوچولو
مامان منصوره
پاسخ
راست میگید واقعا من قبل از تولد رادمان شاغل بودم بعد از کار هم خیلی توی خونه نمیموندم ولی رادمانم تنها کسیه که تونست مامانش خونه نشین کنه اشگالی نداره اینم یه بخشی از شیرینیه زندگیه خدا رو شکر
مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 بهمن 92 10:03
چه پسری قندعسلی مثل فرشته میمونه دوستداشتنی و گوگولی خدا براتون نگهداره اسپند براش دود کنید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله مهربون که بهمون سرزدید ونظر دادید
مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 بهمن 92 10:04
منصوره جون خواهش می کنم صفحه جداگانه در مورد طلای برای آقایون و پسرها را در وب امیرمحمد بخونید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم حتما این کار رو میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد