رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

رادمان جون

جشن تولد یکسالگی رادمان عزیزم با تم رنگین کمان

1393/4/4 3:53
نویسنده : مامان منصوره
2,518 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم بالاخره روز تولدت رسید وشما یکساله شدی ،خیلی ایده ها برای تولدت داشتم ولی شما هنوز خیلی کوچولویی و تو بعضی از جشنها خیلی اذیت میشی به خاطر همین من و پدرت اول تصمیم گرفتیم هیچ جشنی نگیریم ولی دلم نیومد برای یکی یدونم هیچ جشنی نگیرم وبالاخره یه جشن کوچولو با تم رنگین کمان گرفتم وعلت انتخاب این تم ،این بود که شما عاشق تیتراژ شبکه نسیمی ،ما هم این تم انتخاب کردیم که شاید خوشت بیاد و همونطور هم شد وشما کلی با دیدن میز رنگی ذوق میکردی ،خدارو شکر .حرف برای گفتن خیلی دارم.آخه پسر گلم یکساله شده ومن خیلی خیلی خوشحالم در واقع سی ویکم خرداد 93 سالگرد قشنگترین روز زندگی من و پدرته و شما خیلی با ناز قدمای خوشگلت به این دنیا گذاشتی عزیزتر از جونم ولی فعلا بزن بریم یه چندتایی عکس ببینیم تا بعد ...

آقا رادمان شما موقع تولدت یه پارتی بازی شیک برای پدرت انجام دادی و اون این بود که شما شب تولد پدرت بدنیا اومدی وبا این کارت باعث شدی  هرسال قشنگترین جشن زندگیمون شب تولد پدرت برگزار بشه (انشالله )،تولد هر دوتون مبارک باشه .

این میز رو چیدم که اگه مهمونای عزیزم گرسنه شدند اذیت نشن تا وقت عصرونه ولی یه اتفاقی افتاد در واقع این جشن فرقش با جشنای دیگه این بود که مامانی برای اولین بار همه کارا رو  قبل جشن ،حین جشن و بعداز جشن به تنهایی انجام میداد البته همه کمک کردند ولی عمده کار رو خودم انجام دادم واین باعث شدمادرت از عکس عصرونه ویه سری عکسای دیگه ای که درنظر داشت جا بمونه البته عصرونه خیلی مفصلی نبود ولی خوب اگه عکسش بود یادگاری برات میموند

واما کیکت رو  از یه ژورنال ترک انتخاب کردم که وسایل تزیینش هم ترک بود وهزینه اش هم بالاترولی موقع تحویل گرفتن کیک به خاطر تغییر دادن طرح یه مقدار عصبانی شدم وتصمیم گرفتم دیگه هیچ وقت به اون قنادی نرم ولی وقتی کیک رو خوردیم طعمش واقعا عالی بود و تقریبا همه مهمونا آدرس قنادی رو ازم گرفتند و در واقع تحقیقاتم بی نتیجه نبود و از همه جالبتر اینکه وقتی رفتیم کیک رو تحویل بگیریم شما به کیک نگاه میکردی واز ذوقت نانای میکردی

این اواخر اصلا برای عکس انداختن همکاری نمیکنی مثلا اینجا داشتیم ازت عکس مینداختیم راه افتادی و رفتی

وبا شروع موسیقی

وگیفتها هم شامل یه ساک کوچولو که داخلش بسته های کوچولو اسمارتیس و پاستیل و لواشک وژله و کاکائو هماهنگ با تم و یه کارت تشکر بود .

واین هم شما وکادو دایی علی و ویدا جون که موتور شارژی برات خریده بودند دستشون درد نکنه

وبعد از مهمونی من موندم ویه عالمه کار وشیطنتای شما

ودر آخر این که از همه مهمونای خوبم ممنونم که تشریف آوردند و توی جشن کنارم بودند امیدوارم بتونم براشون جبران کنم .

پسرم من وپدرت عاشقتیم

تولدت مبارک

پسندها (8)

نظرات (15)

nadia
4 تیر 93 12:40
تولدت مبارک عشق من .ایشاالله داماد شدنتو جشن بگیریم عسلم بوس بوس واقعا خوش گذشت .دست مامان و بابات درد نکنهمرسی دختر خاله خوبم انشالله عروسیتو میتر کونم
خاله فرزانه
4 تیر 93 12:44
رادمان جونم تولدت مبارک همه چیز مثل همیشه قشنگ و کامل بود دست مامانی درد نکنه ایشالا تولد 120 سالگیت دوست دارم یه دنیا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون که همیشه کنارم هستی و حمایتم میکنی انشالله بزرگ بشم برات جبران میکنم
مامان مهرسنا
5 تیر 93 14:19
خوشتیپ خاله تفلدت مبارک....عزیزدلم ایشالاهمیشه سالم وشادکنارمامان گلت وبابای مهربونت زندگی کنیقوربونت برم عسلی دست مامان منصوره درد نکنه لابداون روز خیلی خسته شدی........پوففففففففففف درکت میکنم...هیچ کسی نمیتونه کارخودآدموهمونطورکه میخوادانجام بدهمرسی عزیزم ،ایندفعه دیگه واقعا مامان شدم،مرسی از نظر خوبت عزیزم
مامان شيوا
9 تیر 93 18:14
سلام ماماني نولد گل پسرتون مبارك ايشا... 120 ساله بشه.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله سانی
10 تیر 93 2:07
تولدت مبارک گل پسر ناااز.انشا.. همیشه بهترینها در انتظارت باشه و تولد 120 سالگیت
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون از این دعای خوبت
فرناز خاله آرسن جون
17 تیر 93 17:20
تولدت مبارک باشه رادمان جون ایشالله 120 ساله بشی خاله دست مامانی و بابایی درد نکنه که تولد به این قشنگی برات گرفتن عالی شده تو هم خیلی ماهی تو تولد خاله
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
17 تیر 93 17:21
اول خواستم یه تبریک جداگونه واسه رادمان جون بگم بعد ازتون تشکر کنم که به وبلاگمون سر زدین و با پیام قشنگتون شرمنده مون کردین اگه مایل به تبادل لینک بودین خوشحال میشیم رمز رو هم تو خصوصی براتون میذارم
مامان منصوره
پاسخ
با کمال میل خیلیم خوشحال میشم
فرناز خاله آرسن جون
17 تیر 93 17:22
0328
شهلا مامان امیرارسلان
18 تیر 93 19:53
رادمان عشقم تولدت مبارک البته ببخشید یه ذره دیر شد نت نداشتم آخه دست مامان منصوره درد نکنه چه کرده همه چی عالیه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونم منم خیلی منتظرتون بودم ولی میدونم تازگیها سرکار میرید وسرتون شلوغه اینم برای امیراسلان جون
مامان مائده
29 تیر 93 0:51
هووووووووراچه تولد رنگين و قشنگي.مباركه.آفرين به اين ماماني با سليقه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مائده
29 تیر 93 6:04
دوست خوبم با افتخار لينكت كردممرسی عزیزم خیلی خوشحالم
کیانازی
31 تیر 93 2:30
سلام ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید. اگر دوست دارید کوچولوی نازتون عروسک نمدی داشته باشه در خدمتم میتونید عکس دلخواهتون رو به من میل بزنید تا درست کنم.
مامان منصوره
پاسخ
حتما سر میزنم مرسی
مامان ریحانه
4 مرداد 93 12:05
تولدت مبارک عزیم چقدر تولدت خوشگل برگزار شده خسته نباشید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم که سرزدید خیلی خوشحالم کردید
مينا مامي سام
10 مرداد 93 12:34
رادمان عزيزززم تولدت مباارك گلم دست مامان جون درد نكنه. خيلي تولد زيبايي براتون گرفته. تولد همسرتون هم مبارك
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
سولماز
28 آبان 93 22:40
سلام تولدش مبارک با بهترین ارزوهی منهم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می آدرسشم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم لطفا آدرس وبلاگ کوچولوهاتون رو بذارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد