رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

رادمان جون

شب یلدا

1393/10/2 1:11
نویسنده : مامان منصوره
846 بازدید
اشتراک گذاری

امسال شب یلدا همزمان شده بود با روزهای پایانی ماه صفر و ایام سوگواری که جشن نگرفتیم ولی خانواده مامان ملیح وخاله زهرا وخاله فرزانه اومدن خونمون وشما کلی شیطونی کردی و کلی هم خوردی و شب یه کوچولو دل درد گرفتی 

 

 

عزیز دلم فقط به شرطی میذاشتی ازت عکس بگیریم که بهت خوراکی میدادیم به خاطر همین تو همه عکسات دهان خوشگلت پره

پسرم  فقط اینو بدون که منو پدرت عاشقتیمممممممممم

پسندها (2)

نظرات (3)

فرناز خاله آرسن جون
6 دی 93 14:36
فداااااااااااااای خنده هاااااااات جیگررر چقدر عکس شب یلدااات قشنگههههههههه رادمان جونی هم مثل آرسن تو همه ی عکسا با دهن پرهشکموهااااااااااا راستی خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده رای بدین خوشحال میشیم
مامان منصوره
پاسخ
چشم عزیزم الان برای رای اقدام میکنم
رونیکا
28 دی 93 11:27
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
خاله فاطمه
1 اسفند 93 14:12
رادمان جون عکس هات خیلی قشنگه با لبای غنچه ای قشنگت
مامان منصوره
پاسخ
آخ جون خاله فاطمه جونم بهم سرزده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد