رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

رادمان جون

نزدیک شدن به هفت ماهگی وغذا خوردن

1392/8/30 13:54
نویسنده : مامان منصوره
228 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم مدتی رفترهای شما تغییر کرده من هم نمیدونم عکس العمل صحیح تر چیه چون شما ٥ماهگی رو داری تموم میکنی وخیلی دلت میخواد غذا بخوری با حسرت به غذا خوردن ما نگاه میکنی  دستت رو میخوری و٠٠٠ فاصله بین خوابیدنت هم کم شده میترسم علتش گرسنگی شما باشه ازطرفی هم میگویند اگر زودتر از ٦ ماهگی به شما غذا بدهم کمتراز نیازت شیر میخوری از یه دکتر تغذیه هم برات وقت گرفتم برای دو ماه دیگه وقت داده یه مقدار نگرانم که مبادا کوتاهی کرده باشم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار مهرنگار
20 آذر 92 0:41
عزیزم چه دست و پای مردونه ای .معلومه از اون مردای ورزشکار و درشت اندام میشه .انشالله عزیزم مامانی به ما هم سر بزن دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم اگر مایل بودی پیغام تبادل لینک بزار. ممنونم منتظرت هستم
مامان منصوره
پاسخ
من شمارو به دوستای رادمان اضافه میکنم ولی تبادل لینک نمیدونم چه جوریه تلاشم میکنم تا بتونم مرسی که به ما سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد