رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

رادمان جون

نشستن

1392/10/24 15:25
نویسنده : مامان منصوره
275 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه غلت زدن شما کامل شده یعنی اگه مانعی هم که باشه میتونی غلت بزنی ازدیروز یاد گرفتی وسایل سبک روی میزها رو برمیداری یا باخودت و روروئک میکشی ومیبری  به تنهایی تا یه حدی مینشینی ولی خیلی زود به سمت جلو خم میشی و صندلی غذا خوریت رو خیلی دوست داری اما من نمیذارم طولانی روش بنشینی چون  میترسم کمردرد بگیری

اینم یه تعدادی از عکسهای شما در هفتمین روز تولد مهرسا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرارسلان
19 دی 92 10:59
آفرین به پسرمون که داره اینقدر زرنگ میشه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله مهربون
je30
21 دی 92 10:32
ماشالا ماشالا....گل پسر مردی شده واسه خودش....میگم منصوره جون من اون روزچشام باباقوری دید......نه که ذوق زده شده بودم فک کردم مهرسنا ورادمان تویه روزبه دنیا اومدن امابعد اومدم دیدم فرقشون دقیقایه ماهه .....مرسی که اومدی...... شرمنده ها اگه میشه اسم وب دخملمولینک کن نه اسم خودمو موچ موچیییی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی که سرزدی چشم
خاله فرزانه
23 دی 92 15:06
رادمان جونم من قربون اون نشستنت اون دهن خوشکلت اون خنده شیرینت بشم عشقم جیگرم خوش تیپ دوست دارم یه دنیا تو پسر خودمی باشه[پاسخ باشه خاله جون فقط منو بغل کن مهرسا رو دوست نداشته باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد