رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رادمان جون

علایق رادمان خان

1392/10/24 19:21
نویسنده : مامان منصوره
285 بازدید
اشتراک گذاری

رادمان جان پسر گلم:از روزهای اول تولدت ماشین سواری رو خیلی دوست داشتی وقتی میخواستیم با هم بریم بیرون تمام مدتی که من شما ووسایلت رو توی ماشین جابجا میکردم گریه میکردی ولی همین که استارت میزدم با اینکه خیلی کوچولو بودی متوجه میشدی وتا رسیدن به مقصد آروم بودی امروز هم همین کار رو کردی من هم برای اینکه شما آروم بشی شما رو روی صندلی نشوندم وکمربند بستم یه مقدار استرس داشتم ولی مثل اینکه این حالت رو خیلی دوست داشتی واصلا گریه نکردی 

واقعابدون هیچ اغراقی مثل یه تیکه آقا نشسته بودی

یکی دیگه از چیزهایی که دوست داری چادر مادرته که هروقت میبینیش نیشت باز میشه اما وقتی پدر ومادر با دوربینشون سر میرسند شما بطور کلی بازیتو فراموش میکنی مثل اینجا عزیزتراز جانم

ودیگه اینکه عاشق گوشی تلفن وکنترلها و دلستر هستی ٰ.امروز که رفته بودیم خونه مامان ملیح دائم درخواست کنترل tvو... رو میکردی وقتی هم بهت کنترل رو میدادم نمیتونستی نگه داری مینداختیش زمین ومن هم نگران بودم خرابشون کنی واگر هم بهت نمیدادمشون گریه میکردی واما درمورد دلستر اینکه شما هم ظرفش دوست داری وهم نوشیدنش رو که میگن به معده ات آسیب میزنه



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فرزانه
24 دی 92 20:43
رادمانم قربون اون چشمات بشم عزیزم خودم برات ماشین میخرم عشقم که همش بیای خونه خاله فری باشه خوشکلم تازه به عمو میثم میگم برات یه عالمه کنترل و دلستر بخر
مامان منصوره
پاسخ
تازه خاله جون ماشین عمو میثم چون همیشه تمیزه وبوی عطر میده خیلی دوست دارم فقط مامانم نمیزاره سوار شم میگه عمو خیلی تند میره
خاله فرزانه
24 دی 92 20:46
قربون اون چشمات بشم خودم برات یه عالمه کنترل و دلستر میخرم عزیزم تو بیا خونه ما قربونت بشم با اون چادر سر کردنت
مامان منصوره
پاسخ
چشم خاله پس بی زحمت کنترلها رو تمیز کن که همین روزها میاییم
مامان امیرارسلان
25 دی 92 0:36
به به چه پسر گلی که اینقدر مودب میشینه تو ماشین قربون اون قیافه متعجبت برم وای مامانی از کنترل نگو که... امیر ارسلان که فقط می خواد کنترلو بخوره منم همش حرص می خورم آخه خیلی کثیفه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون که بهم سرزدید،من و امیرارسلان انشالله در آینده میخوایم نابغه بشیم به خاطر همین سعی میکنیم فعلا کنترلها کاملا بررسی کنیم
مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 0:56
آفرین پسره گلم.ماشالله بیا تو بغلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد