رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رادمان جون

هورا سرزمین عجایب

1392/10/29 2:31
نویسنده : مامان منصوره
272 بازدید
اشتراک گذاری

 

الان ساعت 1:20 نیمه شب یکشنبه است مصادف با ولادت پیامبر اکرم(ص) دیروز سه تایی رفتیم دنبال خاله فرزانه وباهم رفتیم سرزمین عجایب ولی شما خیلی  دوست نداشتی وگاهی اوقات از سروصدای بچه ها هنگام بازی میترسیدی وحتی بازیهای کامپیوتری که برای شما شبیه TVبود اصلا تحویل نمیگرفتی البته اولین فرصتی که پیدا کنم بازیهای مناسب سن شمارو سرچ میکنم فعلا بزن بریم تماشای عکسات گل پسرم ،قند عسلم ،...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیرحسین
29 دی 92 19:34
چه پسرنازی داری خاله جون،خداحفظش کنه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله فرزانه
29 دی 92 21:22
قربونت برم عزیزم به من که خیلی خوش گذشت که با تو رفتیم شهر بازی بازم میریم یه کوچولو بزرگتر شو خودم میبرمت دوست دارم یه دنیا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون انقدر بهم توجه میکنی انشالله نی نی دار بشی جبران میکنم
مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 0:54
ای جون رادمان گلم همیشه به گردش جیدره
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان امیرارسلان
30 دی 92 22:25
رادمان جونم خوش به حالت خوش گذشت خاله? ایشالله همیشه خوش باشی گلم ماچ]
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله مهربونم این دوتا رو بده به امیرارسلان جونم بگو ازطرف رادمانه
نادیا
5 بهمن 92 23:42
چه جوری دلت اومد تنهایی بری پس من چی رادمان؟ خاله فرزانمو چرا اون پشت قایم کردین؟
مامان منصوره
پاسخ
دفعه دیگه با هم میریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد