رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رادمان جون

اولین چهارشنبه سوری رادمان خان (سال 92)

1392/12/28 17:49
نویسنده : مامان منصوره
410 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم اولین چهارشنبه سوریت (92/12/27 )مبارک باشه .

سال پیش روزهای آخر سال وایام نوروز 92 به مامان خیلی سخت گذشت چون به خاطر مشکلاتی که داشتم خیلی نگران شما بودم ولی خدارو شکر با اومدنت تمام سختیها رو برام جبران کردی .امسال چهارشنبه سوری رفتیم خونه مامان ملیح ،عصرونه بهمون آش رشته دادند تا انرژی زیادی برای بازی داشته باشیم بعد هم چند تا عکس از شما ونمونه غذاهایی که به مناسبت اولین چهارشنبه سوری شما تهیه کرده بودیم انداختم (پیش غذا :کیک مرغ ،غذای اصلی :مرغ پخته شده با آب پرتقال ،دسر: کیک شکلاتی وچای ) فقط تهدیدم کردند که نباید زیاد عکس بندازی وگرنه از بازی محروم میشیگریهمنم مجبور شدم زود دوربینم جمع کنم و بعدش رفتیم پشت بوم خدارو شکر نمیترسیدی وحسابی دور وبرت نگاه میکردی وگاهی یه لبخند کوچولو میزدی ولی وقتی کاربیت تو هوا زیاد شد من وشما برگشتیم توی آپارتمان بالاخره شب خوبی رو گذروندیم .

اینجا داشتیم برای زندایی ویدا عیدی میبردیم



 

اینجا هم از شما خواستن تا با کمک مامانی کیک ببری ولی شما کاری کردی تا مامان چاقو رو کنار بذاره و مواظب باشه تا خونه مامان ملیح به یه خونه شکلاتی تبدیل نشه پسر خوشگل ونازم عاشقتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرزانه
28 اسفند 92 20:34
اخه من چه نظری به تو بدم رادمان خوشکل خوش تیپ با نمک شیرین. جیگر عشق من خوردنی. دوست دارم یه دنیا بوس
مامان منصوره
پاسخ
دوست دارم یه دنیاخاله جونم
شهلا مامان امیرارسلان
29 اسفند 92 0:06
وااااااااااااااااااااااااااای منم از این غذاهای خوش مزه میخوام دوست گلم ایشالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی
مامان منصوره
پاسخ
وای ببخشید انشالله سر یه فرصت مناسب براتون درست میکنم مرسی عزیزم که برامون آرزوی خوب کردی لطفاوقت سال تحویل مارو هم دعا کن بخصوص پسرک خوشگلمو
نادیا
8 فروردین 93 20:33
ااای جان .خدا تیپشو ببین .ی دونه باشه...
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دخترخاله نازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد