رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رادمان جون

ولادت حضرت فاطمه (س) وشروع یازده ماهگی رادمان عزیزم

1393/2/1 18:06
نویسنده : مامان منصوره
753 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تو قشنگترین وبهترین وبزرگترین هدیه ای هستی که خداوند به من بخشیده وامیدوارم با تربیت خوب بتوانم از خداوند بابت این هدیه تشکر کنم .

نمیدونی امسال روز مادر بخاطر داشتن تو چه حس خوبی داشتم هر چی فکر میکنم که با چه کلمه ای وصفش کنم نمی تونم .فقط از خدا میخوام به تمام کسانی که آرزوی مادر شدن دارند یه فرزند سالم وصالح ببخشه .

امروز 93/1/31 من خونه مامان ملیح بودم که دیدم پدرت با دست پر اومد خونه دست چپش جعبه کیک بود،وقتی گذاشت روی میز گفت :اینم کیک 11 ماهگی پسرم

،من هم که با این کار پدرت یه بار خیلی کوچولو از رو دوشم برداشته میشد خیلی خوشحال شدم فقط عیبش این بود که کیکت یه مقدار شبیه قبل بود که خیلی مهم نیست ،اینم از عکسای 11 ماهگیت


دوستای خوبم علت دیر به دیر اومدنم هم  اینه که چون فصل امتحانهاست حسابی سرم شلوغه ببینید منو



 

کتابام ازم میگیرید باشه حمله میکنم به کیک

و اما در مورد شیرین کاریات :به محض پخش شدن موزیک شروع به نینای نای میکنی ،نینای نایت یه ذره شبیه بای بایته ،بای بای میکنی ،با حرکت انگشتات به سمت کف دست با هر کس کار داشته باشی میگی بیا ،کسایی که میبرنت بیرون میشناسی و خیلی بیشتر از قبل دوستشون داری ،کابینتا از دستت آسایش ندارند.موهای سرت بلند شده ولی هنوز کم پشته ،به همین خاطر دلم نمیاد کوتاهشون کنم هر کاری بخوام انجام بدم از پاهام میگیری بلند شی  میافتی و سرت میخوره زمین .پسرم شما و همه نی نی های دیگه رو میسپارم به خدا ،خدا نگه دار شماها باشه آمین . درضمن پسرک نازم مامان وبابا عاشقتن عزیزتر از جانم ،اینو یادم رفت بگم تنوع غذاهایی که میخوری بیشتر شده وکار مامانی یه کوچولو آسانتر .خدا رو شکر

توی این عکس سرت کاملا گرم بود به محض پخش شدن موزیک عکس العمل نشون دادی ولی هر کاری کردیم نتونستیم از نینای نایت عکس بگیریم

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله فرزانه
1 اردیبهشت 93 22:26
الهی من قربونت بشم رادمان جونم چقدر درس خوندن بهت میاد نابغه خان عاشقتم هزار ماشالا چشم نخوری چقدر بزرگ و اقا شدی مخصوصا تو این عکسهایی که داری درس میخونی 11ماهگیت هم مبارک ایشالا کیک 120 سالگیت و بخوریم دوست دارم بببببوسسسس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی هزار تا بوس............................................خاله خیلی مهربون
مامان مهرسنا
2 اردیبهشت 93 23:49
گوگولیه من....یازده ماهگیت مبارک...ازاین کیک ها هم که به ما نمیده مامانت!
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون هم به خاطر سرزدنتون هم به خاطر تبریکتون درضمن کیک هم قابل شما رو نداره شما تشریف بیارید از این بهتراشو براتون تهیه میکنیم
شهلا مامان امیرارسلان
6 اردیبهشت 93 1:54
اوووووووه چه پسر دانشمندی دوست گلم ممنونم بابت پیام تبریکت ببخشيد که من دیر بهتون سر زدم قول میدم دیگه تند تند بیایم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
سانیا
7 اردیبهشت 93 0:00
رادمان جونم 11 ماهگیت مبارک. خیلی دوست دارم.... سید کوچولو....
مامان منصوره
پاسخ
مرسی سانیا جون ،سر فرصت میام بهت سر میزنم
خاله محمدخان
9 اردیبهشت 93 15:45
سلام عزیزم الاهی قربون این رادمان که داره دیگ یه ساله میشه و دوازدهمین کیکو باید براش بگیرین و بدون ما بخورین وبلاگ محمدو بروز کردیم تشریف بیارین لطفا
مامان منصوره
پاسخ
چشم همین الان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد