رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رادمان جون

عروسی آقا حامد

1393/2/21 2:13
نویسنده : مامان منصوره
349 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 93/2/18 عروسی پسر جناب سرهنگ معموری بود که ما هم دعوت بودیم مراسم توی تالا ر داییها برگزار شد و داییهای خوبم مثل همیشه با پذیرایی خیلی خوبشون کاری کردند که به همه خیلی خوش گذشت شما هم که تمام تالار هر بار با یکی دور میزدی حسابی خوش حال بودی فقط لحظه شروع موزیک یه مقدار ترسیدیتعجب ،موقع آتیش بازی همه میومدن دنبال شما  فکر میکردیم که خیلی دوست داشته باشی ولی خیلی زیاد از صداش ترسیدیو گریه کردیگریه گل پسرم  ببخشید اصلا یادم نبود آتیش بازی با صدا همراهه درضمن داییهای خیلی خوبم من و پسرم عاشقتونیم بوس

اینم از شما و بهترین پدر برزگ دنیا (بابای گلم)

پسرم شما دوتا پدر بزرگ مومن وآروم داری که من از داشتن چنین پدر وپدر شوهری خیلی خوشحالم امیدوارم سایشون همیشه بالای سر ما باشه وشما از داشتن چنین پدر بزرگهایی لذت ببری عزیزم  ومن روز پدر رو پیشاپیش به هردو اونها وتمام آقایون تبریک میگم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

شهلا مامان امیرارسلان
21 اردیبهشت 93 13:14
عزیزززززم تیپشو ایشالله دامادی خودت خالهمرسی خاله مهربونم
مامان سانیا جون
23 اردیبهشت 93 11:16
رادمان جونم از الان انقدر خوش تیپی بزرگ شی چی میخوای بشی عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
وای مرسی خیلی خوشحالم این نظرو برام گذاشتی سحر جون ،دلم برای سانیا نازم یه ذره شده
خاله فرزانه
1 خرداد 93 15:24
الهی دورت بگردم عشقم خوش تیپ خوش اخلاق من دوست دارم یه دنیا
مامان منصوره
پاسخ
منم عاشقتم یه دنیا خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد