رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رادمان جون

نه ماهگی رادمان خان

1392/12/14 0:07
نویسنده : مامان منصوره
499 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر پسر نازم وارد نه ماهگی شد .

پسر گلم ببخشید یه مقدار دیر عکسات گذاشتم چون روز 92/12/1 که شروع نه ماهگی شما بود رفته بودیم خونه خاله فرزانه ،خواستم عکسات بذارم به قول خاله فرزانه کامپیوتر خاله رو ترکوندم وقتی هم اومدیم خونه ،شما چنان ضربه ای به لپ تاپ زدی که بلوتوس وwifi و ...رو قطع کردی درهرصورت اونروز با خاله فرزانه وخاله مونا رفته بودیم بیرون خاله مونا هم که از سر کار اومده بود دائم میگفت یه چیز بخرید من بخورم خاله فرزانه هم برای اینکه هم خاله مونا رو راضی کنه و هم جشن نه ماهگی شما رو برگزار کنه یه ظرف شیرینی خرید ورفتیم خونه و یه جشن چهار نفره گرفتیم فرقش با ماههای پیش این بود که روی مبل نمیموندی وخودت پرت میکردی روی ظرف شیرینی ،ظرف بیسکویتی شیرینی رو شکستی ، دوچرخه خاله رو داشتی میشکستی که نجاتش دادیم ،دوتا مروارید خوشگل داری وکنترلت خیلی سخت تر شده داشت یادم میرفت گردنبندت رو پاره کردی و یه تغییر دیگه اینکه موهای جلوی سرت یه کوچولو بلند شده ومن بابت همه اینها خدارو شکر میکنم

درضمن این لباس رو تابستان پیش پدرت برات خریده بود که تابستان قبل برات بزرگ بود،زمستان اندازه بود و تابستان بعد کوچک میشه 

این ساعت خوشگل رو دایی علی جون لطف کرده خریده البته انقدر برات هدیه میخره که واقعا نمیدونم چه جوری براش جبران کنم بازم دست شما دردنکنه دایی خیلی مهربون

اینا هم عکسای شما اواخر بهمن ماه توی بازار مبل

اینجا هم رفته بودیم فست فود بوف اول شما روی صندلی کودک نمینشستی ولی وقتی نشستی فقط ببین داری چه کار میکنی صدات توی رستوران پیچیده بود ،تازگیها با دستای خوشگلت ضربه هایی میزنی که به نظر میاد خیلی باید دردناک باشند!!!!!!؟؟ این میز بیچاره هم بی نصیب نبود از این ضربه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهار ،مهرنگار
13 اسفند 92 0:41
آخه دلم یه ریزه برایه گل پسرمون.اول اینکه ببخشید دیر اومدم. جشن دندونیت مبارک.دوم اینکه هزار ماشالله چه آقا شده.کلاه سفید چقدر بهش میاد به نظر من.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله که به من سرزدیددل ماهم برای شما یه ذره شده بود
شهلا مامان امیرارسلان
13 اسفند 92 22:13
قربونت برم خوشگل خالللللللله مبارک باشه 9ماهگیت گل پسر چه لباس خوشگلی حیف که تابستون کوچولو میشه قربون اون دستای کپلیت برم اینقدر ساعت بهش میاد خیلی خوشگله
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله خوبم
مامان مهرسنا
14 اسفند 92 10:08
ماشالا...نازنازی....عجب ساعت نازی...یهودلم خواست اون دستشوگازبگیرم.....ووووی وووی...مبارک باشه نه ماهگیت توپولو...ایشالا زودی بزرگ شی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونم فقط آروم گاز بگیر باشه
خاله فرزانه
14 اسفند 92 22:20
من قربونت بشم این دو روز که خونه ما بودی خیلی خیلی به من خوش گذشت خسته شدم ولی بادیدن تو کارهای قشنگ و شیرینت همه چی فراموشم میشد خیلی دوست دارم عاشقتم خیلی دلم برات تنگ شده یه دنیا بوس برای رادمان شیرینم 9ماهگیت مبارک
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله انشالله برا نی نی ات جبران میکنم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 اسفند 92 15:00
تپلیه خاله بوس بوس اینم برا مامانیه مهربونت
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد