رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

رادمان جون

گشت و گذار تو باغ پردیس لویزان

1393/5/9 2:39
نویسنده : مامان منصوره
535 بازدید
اشتراک گذاری

فردای عید فطر یعنی 93/5/8 پدرت گفت بیایید بریم لویزان، اول خیلی راضی نبودم ولی وقتی رسیدیم انقدر خوش گذشت من و شما دست بردار نبودیم ، ظهر رفتیم شب به زور برگشتیم ،خیلی محیط خوشگلی بود شما هم با کفش سوتیت کیف کردی فقط  عیبش این بود غذا نمیخوردی یه چند تایی هم عکس گرفتیم که برات میذارمشون

وقتی چیزی باب میلت نباشه گاهی اوقات این شکلی میشی مامان ملیح هم زود میگه عکسشو بندازید

به نظرتون تو این صندوقه چیه خودتون میدونید تا نفهمم ول نمیکنم ده دفعه هم منو دور کنید بازم بر میگردم

پس کی ناهار منو میارن

پسرم قبل از تولد شما وقتی میرفتم رستوران همیشه میگفتم چه کار بدی میکنند بچه هاشون ومیذارن روی میز اونم با کفش حالااین پسر خودمه ،میز رستوران هیچی  تا به حال ندیده بودم کسی بچه اشو با کفش بذاره روی میز عتیقه گریهاینجا شما منتظره بستنی هستی

و این زنجیر بیچاره که چیزی ازش نمونده بود

افقی رفتن که انشالله دارم یاد میگیرم حالا یه ذره عمودی تمرین کنیم

این تصویری هم که پشتته در واقع تصویر قسمتی از شهر تهران از بالاست

 

پسندها (4)

نظرات (6)

فرناز خاله ی آرسن جون
11 مرداد 93 13:55
همیشه به تفریح و شادی خاله اون قیافه ات موقع خواستن چیزی خیلی با نمکه اونجا بودم قورتت میدادم مامانی ادم بعد داشتن بچه تازه یادش میفته قبلا چه جوری فکر میکرد الان مجبوره چه جوری فکر کنه منظورم نشوندن بچه رو میز خخخخ بچه هست کاریش نمیشه کرد حرف حرف اوناست دیگه خدا حفظش کنه من عاشق عکس اخری ام با اون دو تا دندون خرگوشی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم که سرزدید دیدی کوچولوم چه ها که به سر ما نمیاره هههه
نادیا
15 مرداد 93 21:45
آهای اقا پسر عاشقتم بابا تو خیلی باحالی .قربون اون لبای خوشگلت عزیز دلم به دختر خاله بزرگت رفتی انقد شیرین شدیاااااااااا همیشه خوش باشید...
مامان منصوره
پاسخ
بله مامانمم یه وقتایی میگه به شما رفتم خوشحالم
مامان شهلا
18 مرداد 93 16:50
دووووووووورت بگردم تو این مدت که خاله بی معرفت وقت نداشت بیاد بهت سر بزنه چقدر بزرگو گوگولی شدیمرسی خاله جون واقعا واقعا دلم برای شما و امیر ارسلان یه ذره شده بود
مامانی و بابایی الیسا جون
27 مرداد 93 15:41
ای جانم شیرین عسلییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
نی نی عکس
10 شهریور 93 13:05
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
خاله فرزانه
15 مهر 93 17:52
رادمان جونم اخه تو اینکارارو میکنی من دیونت میشم جیگر عاشق اون لباتم خوشکل خوش تیپ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد