رادمان جونرادمان جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

رادمان جون

هشت ماهگی رادمان جان

1392/12/2 1:41
نویسنده : مامان منصوره
369 بازدید
اشتراک گذاری

هورا پسر گلم هشت ماهه شد.

پسر گلم دیگه داره بزرگ میشه ،پسرم این روزها خیلی شیرین شدی هر روز یه کار جدید میکنی ،همه کارات قشنگ وبانمکند .تا دو روز پیش فقط برای مامان ملیح دست میزدی اما دو روزه وقتی من وپدرت بهت میگیم دست دسی بدون اینکه خودمون دست بزنیم شما متوجه میشی و دست میزنی خدا روشکر

 

اینجا داری دست دسی میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرارسلان
2 بهمن 92 12:38
رادمان کوچولو مبارک باشه هشت ماهگیت قربونت برم دست دسی می کنی خالللللله
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله فرزانه
3 بهمن 92 0:24
عزیزم دورت بگردم مبارک باشه 8ماهگیت ایشالا جشن 120 سالگیت پرفسور جون عاشق دس دسی کردنتم عشقم
مامان منصوره
پاسخ
دوستت دارم خاله مهربون
مامان ملیحه
3 بهمن 92 0:27
فدات بشم عزیزم اقای دکتر 8ماهگیت مبارک نابغه بوس
مامان منصوره
پاسخ
مامان ملیح باتمام وجود عاشقتم ،دوستت دارم اندازه تمام دنیا ،تمام کهکشانها نه بیشتر از اینا عاشقتم اصلا میدونی چیه دیوونتم
مامان بهار،مهرنگار
3 بهمن 92 1:49
مبارکه قوربون کارای گشنگش
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونم
الهام
3 بهمن 92 13:41
مبارکههههههههه هشت ماهگیت پسر طلا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی الهام جون خیلی خوشحالم بهم سرزدی
مونا
5 بهمن 92 23:07
دوووووووووووست دارم رادمان
مامان منصوره
پاسخ
خاله جون عاشقتم
نادیا
5 بهمن 92 23:36
بابا خوشتیپ خان 8 ماهگیت مبارک عشق من.بوووووووسس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دخترخاله خوشگلم
مامان بهار،مهرنگار
7 بهمن 92 0:54
کجایی.دلم تنگ شد عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
امشب بهتون سر میزنم البته هرشب ساک ساک میکنم ومیرم
مامان بهار،مهرنگار
8 بهمن 92 11:14
عزیزم خصوصی داری
مامان منصوره
پاسخ
هورا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان جون می باشد